Hashflare | Bitcoin Mining | Ethereum Mining

معرفی روشهای استخراج بیت کوین

Hashflare | Bitcoin Mining | Ethereum Mining

معرفی روشهای استخراج بیت کوین

Hashflare | Bitcoin Mining | Ethereum Mining

ابزارها و روشهای بسیار مختلفی برای استخراج بیت کوین وجود دارد. در این وبلاگ بهترین نرم افزارها و نیز بهترین و معتبرترین سایتهای بیت کوین کلود ماینینگ (bitcoin cloud mining) معرفی خواهند شد.

بیت کوین ماینینگ میتواند یک درآمد واقعی، دائمی و بسیار قابل توجه برای شما ایجاد کند به شرطی که با اطلاعات کامل وارد این کار شوید.

طبقه بندی موضوعی
.: تبلیغات :.
  • ۰
  • ۰

راههای کسب درآمد دلاری

با توجه به افزایش بیسابقه نرخ دلار، امروزه کسب درآمد دلاری (هر چند اندک) برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است. در ادامه این مطلب راه‌های کسب درآمد دلاری را معرفی خواهیم کرد. ممکن است برخی از این روش‌ها برای شما حداکثر بتواند روزانه 1 یا 2 دلار سود داشته باشد ولی با توجه به اینکه متاسفانه ارزش ریال روز به روز در حال کاهش است همان 1 یا 2 دلار هم غنیمت است. البته بدیهی است که با تلاش و پشتکار می‌توان به درآمدهای دلاری بسیار بیشتری نیز دست پیدا کرد.

روش اول کسب درآمد دلاری: بیت کوین ماینینگ (Bitcoin Mining)

بیت کوین ماینینگ یا استخراج بیت کوین یکی از راههای کسب درآمد دلاری است. علیرغم کاهش شدید قیمت بیت کوین، همچنان ماینینگ برای ما سودآور است (به علت افزایش نرخ دلار).

  برای ماینیگ چند روش وجود دارد:

۱- ماینیگ سخت افزاری که نیازمند هزینه اولیه بسیار بالا برای تهیه سخت‌افزارهای لازم است. اگر قصد خرید تجهیزات سخت افزاری ماینینگ را دارید حتما محصولات لیون کامپیوتر را بررسی کنید.

۲- ماینینگ ابری (cloud mining)
در این روش با هزینه بسیار مناسب می‌توانید بخشی از قدرت پردازش سرورهای بزرگ را اجاره کنید و شروع به استخراج بیت کوین کنید. یکی از سایتهای معتبری که قدرت پردازش اجاره میدهد هشفلر (hashflare) است. برای ثبت نام در هشفلر و دریافت پنل ماینینگ رایگان اینجا کلیک کنید.

3- ماینینگ با کامپیوترهای معمولی
 
ماینینگ با کامپیوترهای معمولی و لب تاپ درآمد زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت ولی اگر میخواهید تست کنید بهترین گزینه Minergate است. برای ثبت نام در ماینرگیت و دریافت پنل رایگان ماینیگ اینجا کلیک کنید.

4- CrptoTab Browser
اگر از اینترنت زیاد استفاده میکنید میتوانید با استفاده از یک مرورگر ویژه علاوه بر بازدید از سایتهای مورد نظر خود، درآمد هم کسب کنید!  با استفاده از مرورگر کریپتوتب ضمن مرور از سایتها فعالیت ماینینگ هم انجام میشود و در هر بازدید درآمد اندکی برای شما ایجاد میشود. به قول یک ضرب المثل ایرانی: قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. اگر مایل به تست کریپتوتب هستید اینجا کلیک کنید.


روش دوم کسب درآمد دلاری: FreeLancing 

بزودی روشها و سایتهای مختلف Free Lancing را معرفی خواهیم کرد.




  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • بیت کوین کینگ

درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی